RSS

Tinderowe życie

29 Sty

Pada deszcz. Mam dziś randkę z Tindera. Kolejną. Już teraz wiem, że to będzie niewypał. Nawet nie mam ochoty tam iść. Nie mam ochoty odpowiadać na te bezbarwne pytania typu: „co lubisz robić?”, „czym się zajmujesz?”, „masz jakieś hobby?”. Naprawdę nie mam ochoty patrzeć, jak kolejny facet ślini się, żeby mnie przelecieć. Coś złego się stało ze światem. Coś bardzo złego. Tinder wypalił ludziom mózg, przesłonił ostatnie przejawy zwykłej ludzkiej komunikacji. Tylko krzyżyk, serduszko. Nie ta, to następna. Inna, która będzie łatwiejsza, nie trzeba będzie się starać, robić podchodów, obiecywać miłości. I pomyśleć, że jeszcze rok temu zaklinałabym się, że nie założę tam konta. A teraz? Prawie dwa tysiące sparowań, codziennie wiadomości od kilkunastu facetów. Przebieram, jak jabłka w markecie. I od czasu do czasu zgodzę się z którymś wyjść, jak teraz. Tak o, dla zasady, żeby nie było, że mam predyspozycje do zostania starą panną.  Umyłam włosy i pewnie zrobię się na bóstwo, żeby posłuchać komplementów. A potem wrócę zrezygnowana, bo to ZNOWU NIE TO. Po co sobie to robię? 

 
6 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 29 stycznia 2020 w Uncategorized

 

6 responses to “Tinderowe życie

  1. w ostateczności

    8 lutego 2020 at 22:26

    Raz, że prawie nigdy w prawo. Dwa, że jeszcze nigdy na „randce” z t nie pytałem wprost, co lubi, w tym robić. Jakoś tak zawsze szkło gładko. Gorzej, że miałem zjebany opis i zawsze zaczynałem w dziwny sposób rozmowę. Odnosząc się do tekstu, zdjęć, detali. A nie, co słychać i czy się rucha. Może to było za trudne, bo zazwyczaj macz znikał 😂
    Enyuej, odwagi!

     
  2. Josh Lattimer

    15 marca 2020 at 01:50

    Brzmi frustrująco, ale jesteś bardzo piękna i mam nadzieję, że kogoś znajdziesz. Miej nadzieję, że wszystko idzie dobrze dla ciebie oprócz tego wszystkiego, uważaj! * Próbuję użyć oprogramowania do tłumaczenia, mam nadzieję, że ma to sens!

     
    • escaape

      15 marca 2020 at 11:03

      Thank You ☺ It almost sounds like You know Polish!

       
      • Josh Lattimer

        15 marca 2020 at 19:34

        Chciałbym pisać i mówić po polsku, ale niestety muszę polegać na tym oprogramowaniu do tłumaczenia – cieszę się, że zadziałało! Mam nadzieję, że masz tam cudowny dzień!

         
  3. escaape

    15 marca 2020 at 19:41

    I spend all day at home because I’m afraid of coronavirus 🙈

     

Dodaj komentarz